Pages
- Polityka prywatności
- Strona główna
- Ochrona danych osobowych
- Incydenty bezpieczeństwa
- Polityka prywatności us.edu.pl
- Poprzednia wersja strony
- eRecruiter
- Poczta
- Doktoraty wdrożeniowe | Strona główna
- Kartki świąteczne
- Szkoła Filmowa im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego
- Instytut Historii
- Instytut Literaturoznawstwa
- Instytut Językoznawstwa
- Instytut Nauk o Kulturze
- 50 Tygodni w Mieście Nauki
- Instytut Nauk o Sztuce
- Instytut Sztuk Filmowych i Teatralnych
- UŚ wspiera
- Instytut Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
- Nauczyciele – Nauczycielom
- uczelnia
- Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. UŚ wspiera dobrostan społeczności akademickiej
- o nas
- Władze Uniwersytetu Śląskiego
- Fakty i liczby
- Misja Uniwersytetu Śląskiego
- Statut
- Strategia
- Historia
- Rektorzy UŚ poprzednich kadencji
- Krótka historia Uniwersytetu Śląskiego
- Kalendarium
- Doktorzy honoris causa Uniwersytetu Śląskiego
- Prof. Paul Lagarde
- Ananda Devi Anenden
- Prof. Michael C. Mackey
- Profesor Jerzy MIKUŁOWSKI POMORSKI
- Profesor Maria DELAPERRIÈRE
- Prof. John Maxwell Coetzee
- Profesor John M. SWALES
- Ksiądz profesor Michał HELLER
- Profesor Rainer WASER
- Arcybiskup Szczepan WESOŁY
- Ks. prof. Janusz Mariański
- Tomas TRANSTRÖMER
- Profesor Wojciech RADECKI
- Lek. Jolanta Wadowska-Król
- Profesor Kazimierz Zbigniew KWIECIŃSKI
- Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Christian von BAR
- Wojciech KILAR
- Sławomir MROŻEK
- Prof. dr hab. Walery PISAREK
- Prof. zw. dr hab. Maksymilian PAZDAN
- Ks. kard. Zenon GROCHOLEWSKI
- Prof. zw. dr hab. inż. Jerzy BUZEK
- Prof. Jerzy Nikitorowicz
- Prof. zw. dr hab. Kazimierz POLAŃSKI
- Prof. zw. dr hab. Irena BAJEROWA
- Prof. dr hab. inż. Jan WĘGLARZ
- prof. Jon Ove HAGEN
- Arcybiskup senior dr Damian ZIMOŃ
- prof. Jerzy STUHR
- prof. dr J. Georg BEDNORZ
- prof. zw. dr Wincenty OKOŃ
- prof. dr Peter HÄNGGI
- prof. DDr. H. C Dr. Franz BYDLINSKI
- prof. Józef SZAJNA
- Tadeusz RÓŻEWICZ
- prof. dr hab. Andrzej LASOTA
- prof. Jacques DERRIDA
- Ryszard KAPUŚCIŃSKI
- hrabia Jacques de CHALENDAR
- prof. dr hab. Adam STRZAŁKOWSKI
- prof. János ACZÉL
- prof. Douve Wesselin FOKKEMA
- prof. dr hab. Stanisław BARAŃCZAK
- prof. Pierre SADRAN
- prof. Richard PIPES
- prof. dr Jean NICOD
- prof. Josif Aleksandrowicz BRODSKI
- prof. dr Nullo MINISSI
- akademik Božidar VIDOESKI
- Eugéne IONESCO
- Hans-Dietrich GENSCHER
- prof. dr hab. Manfred LACHS
- prof. dr hab. Jan SZCZEPAŃSKI
- prof. dr hab. Rudolf RANOSZEK
- prof. dr hab. Bogdan SUCHODOLSKI
- prof. dr hab. akademik Jurij Andriejewicz ŻDANOW
- prof. dr hab. Mieczysław KLIMASZEWSKI
- Prof. Román TAULER FERRÉ
- prof. dr hab. Witold TASZYCKI
- prof. dr hab. Kazimierz POPIOŁEK
- prof. dr hab. Stanisław TURSKI
- dr Edmund Jan OSMAŃCZYK
- generał brygady Jerzy ZIĘTEK
- prof. dr hab. Włodzimierz TRZEBIATOWSKI
- Jordi Savall
- Prof. Tadeusz Lewowicki
- Laureaci nagrody Pro Scientia et Arte
- Prof. Krzysztof Zanussi
- Prof. Iwona Szarejko
- Prof. Paweł Migula
- Prof. dr hab. Wojciech Popiołek
- Prof. Krystyna Heska-Kwaśniewicz
- Prof. Robert Hasterok
- Prof. Janusz Janeczek
- Prof. Marek S. Szczepański
- Prof. Krzysztof Kłosiński
- Prof. Jacek Jania
- Prof. Krystyna Turek
- Prof. Jerzy Łuczka
- Prof. Jolanta Małuszyńska
- Prof. Małgorzata Łuszczak
- Prof. Beata Walczak
- Prof. Andrzej T. Jankowski
- Prof. Katarzyna Olbrycht
- Prof. Edward Polański
- Prof. Jerzy Zioło
- Prof. Eugeniusz Delekta
- Prof. Marek Zrałek
- Prof. Roman Ger
- Prof. Tadeusz Sławek
- Prof. Andrzej Różkowski
- Prof. Maksymilian Pazdan
- Prof. Andrzej Radziewicz-Winnicki
- Prof. Jerzy Mioduszewski
- Prof. Danuta Stróż
- Prof. Ireneusz Opacki
- Prof. Wiesław Banyś
- Prof. Zygmunt Hejnowicz
- Prof. Zygmunt Lis
- Prof. Barbara Kożusznik
- Prof. Jerzy Łukaszewicz
- Prof. Jarosław Polański
- Prof. Grzegorz Racki
- Prof. Halina Rusek
- Prof. Ryszard Kaczmarek
- Prof. Stanisław Kucharski
- Prof. Jan Kisiel
- Medal Uniwersytetu Śląskiego
- Profesorowie Honorowi UŚ
- równe traktowanie
- co warto wiedzieć o mobbingu?
- gepard
- przeciwdziałanie mobbingowi
- gdzie szukać wsparcia?
- szkolenia
- co trzeba wiedzieć o dyskryminacji?
- przeciwdziałanie molestowaniu seksualnemu
- czym jest molestowanie?
- jak reagować na dyskryminację?
- Komisja ds. równości i różnorodności
- poradniki i informatory
- raporty z badań opinii wspólnoty UŚ
- plan równości płci
- jak nie dyskryminować?
- materiały filmowe
- najważniejsze akty prawne
- Standardy ochrony małoletnich
- Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
- Uniwersytet europejski | Transform4Europe
- status zabezpieczeń COVID-19
- Polsko-angielski glosariusz terminów uniwersyteckich
- rankingi
- ewaluacja
- Jaki uniwersytet po pandemii?
- UŚ świątecznie
- projekty
- Struktura uczelni
- System identyfikacji wizualnej
- Projekty inwestycyjne
- newsletter
- Projekty badawcze
- Miasto-Region-Akademia
- Instytut Sztuk Muzycznych
- Media Akademickie
- Instytut Biologii, Biotechnologii i Ochrony Środowiska
- Rekrutacja
- Kariera UŚ
- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej
- Instytut Nauk Politycznych
- Instytut Sztuk Plastycznych
- Instytut Pedagogiki
- Instytut Psychologii
- Instytut Nauk Prawnych
- Instytut Filozofii | zespoły badawcze
- Instytut Socjologii
- Instytut Chemii
- współpraca
- Współpraca z biznesem
- Umowy i porozumienia
- spinPLACE
- Spółka celowa
- Klastry, sieci współpracy, obserwatoria
- oferta dla biznesu
- Usługi badawcze, ekspertyzy, opinie na zlecenie – INFORMACJE DLA FIRM, INSTYTUCJI, JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORUALNEGO, ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
- Projekty badawczo-rozwojowe
- Nowe narzędzie do wykrywania aktywnych stoków osuwiskowych podstawą do racjonalnego planowania przestrzennego w obszarach górskich – SLOPE
- Opracowanie metody regeneracji katalizatorów DeNOx stosowanych w instalacjach energetycznych oraz opracowanie nowych bardziej efektywnych katalizatorów DeNOx z wykorzystaniem innowacyjnych materiałów uzyskiwanych nanotechnologicznie
- Innowacyjne podejście wspierające monitoring nieleśnych siedlisk przyrodniczych Natura 2000, z wykorzystaniem metod teledetekcyjnych (HabitARS)
- System wspomagania rewitalizacji zwałowisk odpadów pogórniczych przy użyciu narzędzi geoinformatycznych – InfoRevita
- Innowacyjne materiały o obniżonej zawartości pierwiastków krytycznych dla techniki schładzania magnetycznego
- TANGO 3
- LIDER
- NOMAD-L
- Projekty Biura Współpracy z Gospodarką
- Społeczna odpowiedzialność nauki
- InnoHEIs
- Inkubator Innowacyjności 4.0
- Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych w Procesie Przedsiębiorczego Odkrywania w województwie śląskim (SO RIS w PPO – II)
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – IV nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny merytorycznej
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – III nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny formalnej
- Społeczna odpowiedzialność nauki
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – I nabór na realizację prac przedwdrożeniowych
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – IV nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny formalnej
- Inkubator Innowacyjności 2.0
- Entrepreneur
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – II nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny formalnej
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – II nabór na realizację prac przedwdrożeniowych
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – III nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny merytorycznej
- PPO WSL 2030
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – II nabór na realizację prac przedwdrożeniowych
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – I nabór na realizację prac przedwdrożeniowych
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – II nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny merytorycznej
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – I nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny merytorycznej
- Inkubator Innowacyjności 4.0 – I nabór na realizację prac przedwdrożeniowych – wyniki oceny formalnej
- Usługi badawcze, ekspertyzy, opinie na zlecenie
- Oferty technologiczne, oferty jednostek i naukowców
- Współpraca międzynarodowa
- Współpraca z pracodawcami
- Uniwersytet Śląski dla szkół
- patronaty honorowe
- Współpraca z biznesem
- Kariera UŚ
- Instytut Matematyki
- Instytut Informatyki
- Instytut Inżynierii Materiałowej
- Pasek
- Instytut Inżynierii Biomedycznej
- Kształcenie
- Planowanie kariery
- Projekty edukacyjne
- Projekty zrealizowane
- Towards Modern Slavic Studies
- Projekty skierowane do studentów
- Zawód nauczyciel – opracowanie i wdrożenie programów kształcenia nauczycieli na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji UŚ
- Europejskie studia leksykograficzne
- Wyspy wiedzy
- Uczelnie Przyszłości – nowe możliwości w zakresie kształcenia
- Sprawny student
- Wyspy wiedzy
- Activation of young generation in the times of climate policy backlash in Central Europe
- Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany
- Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego
- BIOPHAM – BIO&PHArmaceutical Materials sciente European Master
- FITPED – Work-based Learning in Future IT Professionals Education
- Team Silesia East – podnoszenie wiedzy oraz kompetencji z zakresu międzynarodowego arbitrażu handlowego
- Aktywny i kreatywny nauczyciel matematyki i informatyki
- Mathematical models for teaching three-dimensional geometry using virtual reality
- Program kształcenia nauczycieli języka polskiego „Pogranicza edukacji szkolnej”
- Uniwersytet Humanistów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
- Computing Competences. Innovative learning approach for non-IT students – CC INFINITE
- BPO&IT – wysokiej jakości program stażowy oraz program rozwoju kompetencji studentów kierunku informatyka
- CheS – Chemik na Staż
- Program stażowy dla studentów informatyki i inżynierii biomedycznej studiów I stopnia
- Stażowy Program Rozwoju i Nowoczesnej Technologii – SPRINT
- Infrastruktura dla systemowej edukacji opartej o chmurę: skalowalna implementacja systemu notebooków Jupyter do badań naukowych – Jupyter@edu
- EMLex – Europejskie studia leksykograficzne
- Kierunek CIESZYN! – podnieś swoje kompetencje na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji UŚ
- Innovative Start. Podniesienie kompetencji zawodowych studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w odpowiedzi na oczekiwania przyszłych pracodawców
- GeoHazardSilesia. Program nabycia nowych kompetencji w Naukach o Ziemi
- Projekt kariera. Rozwój kompetencji studentów kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
- Projekty skierowane do doktorantów
- Projekty skierowane do pracowników
- Program PROM
- UŚ accessible – ułatwienie nawigacji na Uniwersytecie Śląskim dla cudzoziemców
- Przygotowanie kadry administracyjnej do realizacji efektywnego procesu adaptacji studentów zagranicznych na uczelni w ramach Welcome&BeSafe Point
- Stronger Together
- ARKA WNS – Akademia Rozwoju Kompetencji Wydziału Nauk Społecznych
- INNO-DAKTYKA – innowacyjne kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich WIiNoM
- SWAN. Szkolnictwo Wyższe Atrakcyjne i Nowoczesne – podnoszenie kompetencji dydaktycznych kadry akademickiej WBiOŚ
- E-learning prospects for humanities ELEPHANT
- Materials Science Ma(s)ters
- active-class
- UNIWERS-US. Kadra Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach dla projektowania uniwersalnego
- Międzynarodowa wymiana stypendialna doktorantów i kadry akademickiej
- VIR Virtual Gallery
- DIGI-PROF – Transparent Assessment for Online Learning by Digitally Competent Professors
- NAWA Welcome to Poland „First Step to Silesia”
- DUO – Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą
- Quality 4 All – międzynarodowe standardy jakości kształcenia
- Mistrzowie dydaktyki
- Projekty skierowane do osób spoza uczelni
- PROSPER
- środowisko miasta
- come2us
- Films4edu
- VINCI
- CROCODILE
- GEPARD
- e-SL4EU
- Uniwersytet Humanistów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
- Myśl odwrotnie i przewrotnie – kreacja i twórczość w odkrywaniu siebie i świata
- Pierwszy Instytut Kreatywności Uniwersytetu Śląskiego
- Moc tradycji
- GAME JAM jako nowa metoda dydaktyczna. Poprawa jakości kształcenia w dziedzinie nowych technologii na pograniczu polsko-słowackim
- ChemiK – Chemia + Kompetencje
- Uniwersytet Młodego Odkrywcy w Śląskim Międzyuczelnianym Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych – UMO SMCEBI
- Będzin: kiedyś i dziś
- Młody mechatronik – przez zabawę i naukę do świadomego wyboru drogi kształcenia
- PIWONIA – poznawanie i wspólne odkrywanie. Nauka innowacyjnie atrakcyjna
- MAK – Młodzi, Aktywni, Kreatywni. Nauczanie przez doświadczanie
- Sztuka ponad granicami
- Kreatywny odkrywca
- Akcent@net
- PROBOT – nauka programowania z wykorzystaniem robotów
- UŚ Alumni – budowanie relacji z zagranicznymi absolwentami
- Nowoczesna edukacja o zagrożeniach środowiskowych sposobem na tworzenie nowych, specjalistycznych miejsc pracy
- Secret UŚ
- Bridging the Gap in Housing Studies
- Wsparcie integracji cudzoziemców w województwie śląskim
- Światowa Encyklopedia Polonistów
- „Transformersi w szkołach – Edukacja na rzecz zielonej transformacji i zachowania kultury górniczej w regionie”
- Welcome2US
- rzecznik praw studenta i doktoranta
- Uniwersytet Otwarty
- Uniwersytet przez całe życie
- Wydział Nauk Przyrodniczych
- Kariera UŚ
- Wydział Nauk Społecznych
- Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych
- Pasmo Miasto-Region-Akademia
- Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
- Wydział Teologiczny
- Solidarni z Ukrainą
- Europejskie Miasto Nauki
- KATOPOLIS – Widowisko otwarcia obchodów Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024
- 50 Tygodni w Mieście Nauki
- Kalendarz wydarzeń
- Podejmij współpracę
- Infrastruktura Miasta Nauki
- Program obchodów Europejskiego Miasta Nauki
- Konsorcjum Akademickie Miasto Nauki
- Zasady współpracy
- Materiały EMNK
- FAQ dla wykładowców EMNK
- Program Młodych Miasta Nauki
- Program edukacyjny Nauczyciele – Nauczycielom
- Studiuj w Mieście Nauki
- Pół roku w Europejskim Mieście Nauki
- Zapytaj naukowca
- Zielona strefa nauki
- Ścieżki tematyczne
- O konferencji ESOF – EuroScience Open Forum 2024
- nasze cele
- Archiwum Uniwersytetu Śląskiego
- Pokoje gościnne i ośrodki wypoczynkowe Uniwersytetu Śląskiego
- Punkty składania podpisu
- Informacje i komunikaty w sprawie koronawirusa SARS-CoV-2
- Inicjatywa Doskonałości Badawczej
- organizacja roku akademickiego
- Mapa strony
- zgłoś wydarzenie
- Instrukcja podpisywania dokumentów signer
- UŚ od A do Z
- ogłoszenia
- Współpracują z nami
- Deklaracja dostępności
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Bankowa 9
- Dostępność architektoniczna: Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1a
- Dostępność architektoniczna: Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1
- Dostępność architektoniczna: Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Bielska 62
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Bankowa 11
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Bielska 66
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Bankowa 11b
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Niemcewicza 2
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Niemcewicza 4
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Paderewskiego 13
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Niemcewicza 6
- Dostępność architektoniczna: Cieszyn, ul. Niemcewicza 8
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Bankowa 5
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Uniwersytecka 4
- Dostępność architektoniczna: Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Pawła 3
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Bankowa 12
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Jagiellońska 28
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Będzińska 39
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Będzińska 60
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Grażyńskiego 53
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Studencka 16
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Paderewskiego 32
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Studencka 15
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Studencka 17
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Bankowa 14
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Jordana 18
- Dostępność architektoniczna: Katowice, ul. Szkolna 9
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Lwowska 2
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Lwowska 4
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Lwowska 6
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Lwowska 8
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Sucha 7a
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Żytnia 10
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Żytnia 12
- Dostępność architektoniczna: Sosnowiec, ul. Sucha 7 b
- Europejska Karta Naukowca na Uniwersytecie Śląskim
- Nauka i badania
- Otwarta Nauka na Uniwersytecie Śląskim
- Poznaj nasz potencjał badawczy
- Patenty i prawa ochronne
- Laboratoria i pracownie
- Badania naukowe
- Centra badawcze
- CBNS – Centrum Badań Nordystycznych i Staroangielskich
- CBNS – początki badań
- CBNS – projekty badawcze
- CBNS – zespół
- CBNS – współpraca
- Ryder C. Patzuk-Russell: Monasteries on the Edge of the World: Church and Society in Late Medieval Iceland
- CBNS – konferencje
- CBNS – Międzynarodowa szkoła letnia „Wolin: Jomsborg, 2023”
- CBNS – projekty badawcze
- CBNS – publikacje
- ICRK | Doskonałość badawcza w przyjaznym miejscu pracy
- UCKO
- Centrum Badań Groznawczych (1)
- Centrum Badawcze Polityki Publicznej i Problemów Regulacyjnych
- Centrum Mikroskopowego Badania Materii SPIN-LAB
- Interdyscyplinarne Centrum Badań nad Edukacją Humanistyczną
- Polsko-Chińskie Centrum Badań Środowiskowych
- Centrum Badań Krytycznych nad Technologiami
- Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy
- Śląskie Centrum Badań nad Pamięcią Regionalną i Transgraniczną
- Centrum Badawcze Publicznego Prawa Konkurencji i Regulacji Sektorowych
- Centrum Badań nad Bizancjum
- CBR | Centrum Badań Romskich
- Centrum Badawcze Nowych Technik Genomowych
- Centrum Badawcze GAME LAB
- Centrum Badań nad Dziedzictwem Nauki i Praktyki Prawa
- Centrum Badań Romskich
- Centrum Badań Interdyscyplinarnych nad Folklorem Karpat
- Centrum Projektowania i Syntezy Leków i Materiałów
- Centrum Studiów Polarnych – badania lodowców i zmian klimatu
- Śląskie Centrum Wody
- Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych
- ULKA
- Obserwatorium Procesów Miejskich i Metropolitalnych
- Centrum Badań Groznawczych
- Interdyscyplinarne Centrum Badawcze Nauk Sądowych i Legislacji im. prof. Tadeusza Widły
- CBNS – Centrum Badań Nordystycznych i Staroangielskich
- Inicjatywy popularyzujące naukę
- Publikacje naukowe
- Nagroda im. Profesora Józefa Pietera
- Data Stewardzi na UŚ
- Jak pracujemy
- Kontakt
- SPINart
- Zarządzanie danymi badawczymi
- Do pobrania
- Plan Zarządzania Danymi
- Otwarte Dane
- Open Access
- Kontakt
- Polityka otwartości
- Aktualności
- Zmiany strukturalne i funkcjonalne
- Prace nad nowym statutem uczelni
- UŚ 2.0 – komunikaty i interpretacje
- Pracownicy
- Ustawa 2.0 – kontekst zmian
- Kształcenie studentów i doktorantów
- Wydanie specjalne „Gazety Uniwersyteckiej UŚ”
- Prace nad nową strategią rozwoju uczelni
- Ustawa 2.0 – FAQ
- Rada Doskonałości Naukowej
- Debaty i spotkania
- Uczelnie partnerskie
- Mentor, a Siemens Business | Łukasz Pawlicki
- Sopra Steria Polska | Monika Wilk, Sonia Głuś
- Capgemini Poland | Angelika Gawlik-Gajda
- Accenture Advanced Technology Center Poland | Justyna Kasprowska
- Ministerstwo Klimatu | Kamil Rodzik
- ProspectUS
- Partners