facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

„ITIL, czyli jak efektywnie i skutecznie oferować usługi informatyczne”

8 listopada 2012 r. o godz. 9.00 w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (sala 61) odbędzie się drugie szkolenie w ramach Akademii Biznesu Capgemini − „ITIL, czyli jak efektywnie i skutecznie oferować usługi informatyczne”.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają odpowiedzi m.in. na pytania:

  • jaki był wpływ ITIL na katastrofę Titanica?
  • dlaczego japońskie samochody psują się najrzadziej?
  • jakim językiem rozmawiać z klientem?
  • czy warto w ogóle stosować się do zaleceń ITIL?

ITIL – Information Technology Infrastructure Library, jest zbiorem najlepszych praktyk zawartych w pięciu publikacjach opisujących jak oferować usługi informatyczne i jak nimi zarządzać. Celem szkolenia jest przedstawienie zarysu i pryncypiów tego najpopularniejszego kodeksu postępowania w IT.

Na szkoleniu zostanie zaprezentowany model usługi, sposób tworzenia wartości dla klienta oraz model ustawicznego podnoszenia jakości, dzięki którym możliwe jest wypracowanie efektywnych metod działania w zarządzaniu usługami IT.

Zapisy ruszają 30 października 2012 r. i odbywają się drogą telefoniczną pod numerem telefonu 32 359 20 32. Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Udział w kursie jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją.

Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
 

Skróty

Biuletyn Informacji Publicznej
Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.