facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

Warsztaty „Tajniki efektywnej obsługi klienta”

10 kwietnia 2014 r. o godz. 9.00 w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego (sala 159) odbędą się warsztaty pt. „Tajniki efektywnej obsługi klienta”. Szkolenie poprowadzi Monika Stanisławska – trener wewnętrzny CUK Ubezpieczenia.

Podczas spotkania omówione zostaną m.in. zagadnienia:

  • budowania wizerunku firmy;
  • technik, dzięki którym klient będzie się czuł traktowany indywidualnie;
  • umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania ryzyka powstania sytuacji trudnych;
  • umiejętności diagnozy potrzeb, posługiwania się językiem korzyści;
  • empatycznego budowania relacji z klientem.


Zapisy ruszają 2 kwietnia 2014 r. i odbywają się drogą telefoniczną pod numerem 32 359 20 32.

Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Udział w szkoleniu jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Organizatorami spotkania są Biuro Karier Uniwersytetu Śląskiego oraz CUK Ubezpieczenia.

Skróty

Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.