Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
search
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Uniwersytet Śląski laureatem nagrody „Marka – Śląskie”

05.09.2016 - 10:38 aktualizacja 05.11.2019 - 11:19
Redakcja: admin

W sobotę 3 września 2016 r. na terenie Centrum Edukacji i Biznesu „Nowe Gliwice” odbyła się uroczysta gala Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Marka – Śląskie” oraz wręczono nagrody. W tegorocznej edycji w kategorii nauka laureatem został Uniwersytet Śląski w Katowicach. Nagroda jest docenieniem za znaczący wkład w rozwój województwa śląskiego.  

W imieniu uczelni statuetkę  odebrali prorektor ds. współpracy międzynarodowej i krajowej dr hab. prof. UŚ Tomasz Pietrzykowski oraz dyrektor Centrum ds. Projektów i Współpracy z Gospodarką Dariusz Laska.

Konkurs „Marka – Śląskie” ma na celu promowanie najlepszych przedsiębiorstw, instytucji, organizacji, samorządów czy przedsięwzięć, które swój sukces osiągnęły nie tylko dzięki dobrej koniunkturze i ciężkiej pracy, ale także w oparciu o wyrafinowany marketing i planowane budowanie marki. Wyróżnienia mają przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku województwa i tożsamości regionalnej. Nagroda „Marka – Śląskie” jest podziękowaniem za znaczący wkład w rozwój województwa śląskiego i ma charakter honorowy.

Nagrodę przyznaje się w trzynastu kategoriach:

  • gospodarka,
  • nauka,
  • kultura,
  • dziedzictwo kulturowe regionu,
  • sport,
  • turystyka i rekreacja,
  • produkt,
  • usługa,
  • zdrowie,
  • organizacje pozarządowe,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • media,
  • osobowość roku.

 

W kategorii osobowość roku doceniony został Tadeusz Donocik, prezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, a także prezes Stowarzyszenia Absolwentów Uniwersytetu Śląskiego

 

Dyplom „Marka – Śląskie”

return to top