facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

Szkolenie pt. „Współpraca z klientem: najlepsze metody, dobre praktyki”

W październiku rozpoczyna się Akademia Biznesu Capgemini, czyli cykl szkoleń i warsztatów przeznaczonych dla studentów i absolwentów. Pierwsze szkolenie pt. „Współpraca z klientem: najlepsze metody, dobre praktyki” odbędzie się 18 października 2012 r. o godz. 10.00 w auli im. Kazimierza Lepszego w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego. 

Temat został wybrany nieprzypadkowo. Współpraca z klientem jest podstawą działalności firm krajowych i międzynarodowych. Procedury i standardy w zakresie obsługi klienta determinują sukces w obszarze pozyskiwania i lojalności klientów, a dobra współpraca przyczynia się nie tylko do sukcesu ekonomicznego firmy, ale również umocnienia jej renomy i pozycji na rynku.  Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak w sposób profesjonalny prowadzić rozmowy telefoniczne i korespondencję elektroniczną z klientem oraz na co należy zwrócić uwagę podczas współpracy z klientami zagranicznymi. Omówione zostaną również różnice kulturowe oraz zasady międzynarodowego savoir-vivre.  

Rejestracja uczestników prowadzona jest telefonicznie – pod numerem 32 359 20 32. Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, udział w szkoleniu jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Skróty

Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.