facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

Szkolenie pt. „Traktuj klienta swego jak siebie samego, czyli obsługa klienta w pigułce”

biuro karier

Informujemy, że ruszyły zapisy na szkolenie pt. „Traktuj klienta swego jak siebie samego, czyli obsługa klienta w pigułce”, organizowane przez Biuro Karier Uniwersytetu Śląskiego.

Uczestnicy spotkania będą mogli zwiększyć swoją wiedzę na temat strategii radzenia sobie z trudnymi klientami, poznają podstawowe błędy komunikacyjne, jakie popełniają pracownicy, dowiedzą się, jak aktywne słuchanie i asertywność wspierają proces efektywnej komunikacji. Studenci i absolwenci, którzy wezmą udział w spotkaniu, będą mieli również okazję dowiedzieć się dlaczego obsługa klienta jest kluczowym elementem wspierającym sukces firm.

Szkolenie odbędzie się 14 października 2010 r. o godz. 14.00 w sali 90 w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego, poprowadzi je Joanna Kucz-Makucha – trener, specjalista w zakresie human resources, absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Śląskim. Prowadząca posiada certyfikat trenerski piątego stopnia European Qualification Framework.

Zapisy na kurs pod numerem telefonu (32) 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Dokonanie zapisu równoznaczne jest z akceptacją nowego regulaminu uczestnictwa w szkoleniach Biura Karier UŚ.

Skróty

Biuletyn Informacji Publicznej
Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.