facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

Szkolenie pt. „Customer Care”

BK

Biuro Karier Uniwersytetu Śląskiego organizuje szkolenie w ramach programu Master of Capgemini. Kurs pt. „Customer Care” odbędzie się 24 października 2013 roku w godzinach od 10.00 do 15.00 w sali 99 (w nowej numeracji 159) w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego (ul. Bankowa 12, II piętro).

Procedury i standardy w zakresie obsługi klienta determinują sukces w obszarze pozyskiwania i lojalności klientów, a dobra współpraca przyczynia się nie tylko do sukcesu ekonomicznego firmy, ale również umocnienia jej renomę i pozycję na rynku. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie prowadzić rozmowy telefoniczne i korespondencję e-mailową z klientem oraz na co należy zwrócić uwagę podczas współpracy z klientami zagranicznymi.

Ogólny plan:

  • zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
  • reguły pisania e-maili,
  • współpraca z klientami z różnych krajów.

Cele szkolenia:

  • poznanie w codziennej pracy zasad i standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • poznanie najważniejszych zasad prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych,
  • poznanie zastosowań najważniejszych zasad korespondencji elektronicznej w biznesie.

Zapisy na szkolenie odbywają się telefonicznie pod numerem 32 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w szkoleniu jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.

 

Skróty

Biuletyn Informacji Publicznej
Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.