facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

REKLAMA KONTRA PUBLIC RELATIONS, CZYLI… KUP PAN CEGŁĘ PO POLSKU

Koło Naukowe Public Relations "imPRess" działające ne Uniwersytecie Śląskim oraz Stowarzyszenie Studenckie "AFISH" zapraszają na konferencję REKLAMA kontra PUBLIC RELATIONS, czyli… KUP PAN CEGŁĘ po polsku, która odbędzie się w środę 13 kwietnia w auli Kazimierza Popiołka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 11. Początek o godz. 11.00. Zamierzeniem konferencji jest konfrontacja tez zawartych w książce państwa Ries Upadek reklamy i wzlot public relations z realiami polskiego rynku branży reklamy i PR. Spotkanie będzie miało charakter dyskusji panelowej. Po wystąpieniach prelegentów reprezentujących agencje reklamowe, agencje PR, świat mediów i nauki przewidziano czas na pytania i dyskusję. W dyskusji wezmą udział: Rafał Czechowski (prezes Polskiego Stowarzyszenia PR) Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu BRIEF) dr Marek Mazur (Uniwersytet Śląski) Waldemar Bojarun (rzecznik prasowy Urzędu Miasta Katowice) Małgorzata Walędzińska (rzecznik Kompanii Piwowarskiej) Marcin Tutaj (agencja PRIME PR) Michał Kobierzewski (agencja reklamowa „A’propos”) Wstęp na konferencję wolny. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy od potwierdzenie obecności drogą mailową lub telefoniczną: impress_konferencja@imodus.pl Monika Biała, tel. 506 101 210 Marta Stach, tel. 692 332 012

Skróty

Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.