facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

STUDENCKA SESJA NAUKOWA "CZAS REKLAMY"

29 i 30 kwietnia 2004 roku na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego odbędzie się Studencka Sesja Naukowa "Czas reklamy". Obrady rozpoczną się w czwartek o godz. 9.00 w gmachu Wydziału Filologicznego: pl. Sejmu Śląskiego 1, sala Rady Wydziału, V piętro. Sesji naukowej towarzyszą imprezy dodatkowe w Teatrze Gugalander (czwartek godz. 20.00) oraz wystawa prac studentów ASP z Katowic. Szczegółowe informacje nt. Studenckiej Sesji Naukowej „Czas reklamy": www.czasreklamy.w.pl, adres do korespondencji: czasreklamy@op.pl Program Studenckiej Sesji Naukowej „Czas reklamy” Katowice, 29-30 kwietnia 2004 r. 29.04 (czwartek) 9.00 Otwarcie konferencji 9.15 – 10.30 Adam Rosół: Reklama jako pocisk informacji (Wydział Nauk Społecznych UŚ) Aleksandra Zalewska: (Na) słowo honoru. Rzecz o pojedynku we współczesnej reklamie (Wydział Filologiczny UŚ) Andrzej Łyda: „Dynamiczność i statyczność w polskim i angielskim przekazie reklamowym. Studium porównawcze”. (Wydział Filologiczny UŚ) Agnieszka Goncerz: O uwodzeniu reklamy i barbaroleksji (Wydział Filologiczny UŚ) Izabela Bugdoł: O istocie sloganu reklamowego. Definicje-struktura-klasyfikacje (Wydział Filologiczny UŚ) Anna Seweryn: Odbiór reklamy społecznej. (Wydział Filologiczny UŚ) 10.30 – 11.30 Dyskusja Przerwa 11.45 – 13.00 Anna Kmita: Projektowanie pragnień (Akademia Sztuk Pięknych Katowice) Małgorzata Mitręga, Jan Galiński: Eros i Thanatos w reklamie Dwugłos o magii: Maria Czempka: Magia w reklamie" (Wydział Filologiczny UŚ) Marta Pompa: Magia w reklamie (Wydział Nauk Społecznych UŚ) Paweł Olearczyk: Kobieta na bilboardzie, czyli dlaczego lubimy duże baby? " (Kolegium Nauczycielskie, Bielsko-Biała) Zbigniew Szczurowski: Reklamować jest rzeczą ludzką. O błędach logicznych w reklamie (Wydział Filologiczny UŚ) Dyskusja 14.00 – 16.00 Przerwa 16.00 – 17.30 Magda Krzciuk: Każdy debiutant chce walczyć z konwencją (pokaz). (Wydział Radia i Telewizji UŚ) Ewa Lisowska: Bohater literatury dla dzieci w reklamie - Koziołek Matołek Anna Wieczorek: Nie taki rekin straszny, jak go reklamują, czyli o reklamie męskiej i damskiej Beata Hendlik: Obraz mężczyzny w reklamie (Wydział Nauk Społecznych UŚ) Anna Grzymkowska: Znani reklamują (nie)znane (Wydział Filologiczny UŚ) Anna Paprocka: Twórcy filmu realizujący reklamy (Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne UŚ) Dyskusja Przerwa (w przerwie pokaz etiud filmowych studentów Wydziału Radia i Telewizji UŚ) 20.00 Teatr Gugalander Panel dyskusyjny: Reklama - kłamstwo czy prawda. W panelu udział wezmą: Joanna Pietrzyba-Waszczak (TV-Katowice); Jarosław Gibas (PR-Imago, Gazeta Wyborcza); Krzysztof Łęcki (Uniwersytet Śląski); Jacek Warchala (Uniwersytet Śląski) Ok. 21.30 Występ Kabaretu: Kabaret To Za Duże Słowo (finaliści PAKI) Zespół LEFLEUR: gra do słuchania i do tańca 30.04 (piątek) 9.00 Retoryczne Koło Naukowe w składzie: dr Agnieszka Budzyńska-Daca (opiekun), Agnieszka Plusczok, Marzena Śpiewla, Magdalena Pieczka, Anna Markiewicz, Jarosław Lesisz, Marcin Łągiewka: Pytanie retoryczne we współczesnej reklamie (Wydział Filologiczny UŚ) Maria Wacławek: Łakomy kąsek – związki frazeologiczne w reklamie (Wydział Filologiczny UŚ) Justyna Kijonka: Władca i ofiara. Refleksje po lekturze Magicznego świata konsumpcji Georga Ritzera (Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne UŚ) Daniel Gizicki: Komiks jako nośnik reklamy (Wydział Filologiczny UŚ) Ok. 13.30: Zakończenie obrad i zamknięcie konferencji Konferencji towarzyszy wystawa prac studentów Akademii Sztuk Pięknych z Katowic

Skróty

Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.