facebook twitter instagram issuu linkedin google+ research gate youtube ustv

Kurs pt. „STS Modele edukacyjne dla przekazywania społeczeństwu wiedzy o wyzwaniach...”

CINiBA

W poniedziałek 6 listopada 2017 roku w godz. o godz. 9.00 w sali konferencyjnej Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej rozpocznie się inauguracja Teachers Training Course – seminarium metodycznego dla nauczycieli i edukatorów z kraju i zagranicy pt. „STS Modele edukacyjne dla przekazywania społeczeństwu wiedzy o wyzwaniach związanych z globalnymi zmianami w oceanie”. W programie wydarzenia zaplanowano dwa wykłady inauguracyjne:

  • „Climate change. It's the oceans, stupid!” („Zmiany klimatu. Oceany, głupcze!”) Marcina Popkiewicza – pisarza, naukowica, fizyka, menedżera, tłumacza, wykładowcy i autora artykułów dotyczących zmian klimatycznych, zasobów naturalnych i energii,
  • „Neurobiology of interest, or what makes us curious?” („Neurobiologia, czyli co nas zaciekawia?”) dr. Marka Kaczmarzyka – biologa, neurodydaktyka i memetyka, autora podręczników i programów szkolnych.


Wykłady wygłoszone zostaną w języku polskim z symultanicznym tłumaczeniem na język angielski. Kurs jest organizowany przez Caretakers of the Environment International Poland w ramach projektu Erasmus+ z udziałem jednostek dydaktycznych i naukowych z Portugalii, Hiszpanii, Szkocji i Polski. Kurs potrwa do 10 listopada.

Zajęcia w ramach kursu poprowadzą: prof. dr hab. Piotr Skubała (Wydział Biologii i Ochrony Środowiska UŚ, ekolog, akarolog, działacz na rzecz ochrony środowiska, edukator), dr Agnieszka Skorupa (Instytut Psychologii UŚ, psycholog, edukator) i dr Ryszard Kulik (psycholog, trener, aktywista ekologiczny, Pracownia na rzecz Wszystkich Istot). Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła dziekan Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska prof. dr hab. Zofia Piotrowska-Seget.

Szczegółowe informacje oraz harmonogram kursu dostępny jest na stronie Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej.

Skróty

Biuletyn Informacji Publicznej
Copyright © 2001-2018
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.