facebook twitter instagram issuu linkedin research gate youtube ustv

3. edycja konferencji z cyklu „Wyróżniaj się lub zgiń”’

uczestnicy konferencji robiący notatki w zeszytach, które leżą im na kolanach

9 maja 2019 roku w Strefie Centralnej Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek (Katowice, pl. Sejmu Śląskiego 2) o godz. 9.00 rozpocznie się trzecia edycja konferencji naukowej z cyklu „Wyróżniaj się lub zgiń”’, którego organizatorem jest Koło Naukowe Komunikacji Promocyjnej i Kryzysowej „Komunikator”.

Temat tegorocznego spotkania brzmi: „Dialog marki z konsumentem”. Wydarzenie poświęcone zostanie zagadnieniom związanym z relacjami marki z jej otoczeniem, a w sposób szczególny – z jej otoczeniem konsumenckim. Hasło przewodnie zostanie omówione zarówno z punktu widzenia konsumenta, prosumenta, producenta, jak i marketingowca. Uczestnicy konferencji będą się zastanawiać między innymi nad relacjami klient – marka w mediach społecznościowych oraz nad problemem, czy kryzys może zostać wykorzystany do poprawy relacji z klientem.

Szczegółowy program wydarzenia (pdf, 181 kB)

Skróty

Copyright © 2001-2019
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.